11. října 2012

Knižní myšlenky- Kouzlení


Knihy v mých myšlenkách

...je knižní výzva, kterou pořádá Abyss z Knižního nekonečna. Úkolem je zamyslet se nad Vámi přečtenou knihou a to pomocí několika málo otázek.

Po docela dost dlouhé pauze znovu přidávám článek KvMM, aby jste věděli, že jsem na nic nezapomněla, jen jsem prostě neměla chuť a náladu psát zrovna toto. (Jo, jsem prostě líná) (:D)

Kouzlení
- Aprilynne Pike

1. Proč jsem si vybrala právě tuto knihu?
Četla jsem první díl Křídla a chtěla jsem vědět jak bude příběh pokračovat.
2. Definujte knihu až dvěma slovy (podstatným nebo přídavným).
začarovaný trojúhelník
3. S jakou postavou bych se ztotožnila, případně kým bych nechtěla nebo naopak chtěla být.
V knize není snad nikdo, kdo by mi byl nějak blízký nebo podobný. Avšak Chelsea mě jako postava docela zaujala a jsem zvědavá jakou roli bude ještě v příběhu hrát
4. Pokuste se něco vyšvihnout, najděte v příběhu alespoň nějaké pozitivum.
V této knize mě hodně baví zamilovaný trojúhelník a myslím, že knize dává docela velké plus.
5. A naopak najděte jedno negativum.
Rozhodně mě zklamalo, že autorka neměla větší fantazii a neudělala ze světa víl něco úžasného, co by mě okouzlilo. Naopak mi přišlo, že tam bylo hodně věcí ohraných a zešedivělých. Každopádně nemůžu říct, že se autorce některé věci nepovedly.

Kouzlení jsem ohodnotila 7/10 a moji recenzi si můžete přečíst zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!