14. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 02

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 02
Neoblíbená kniha

kniha: Sukuba 1- Trápení
autor: Richelle Mead
série: Sukuba
díl: první

anotace: Sukuba je nadpřirozená bytost, která smí po libosti měnit podobu a jediným jejím úkolem je svádět. Zní to tak lákavě! Dívka může být, kým chce, její šatník je nevyčerpatelný a smrtelní muži by udělali cokoli pro její pouhý dotek. No, vlastně za to platí svou duší, ale proč zacházet do přílišných podrobností? Avšak život Georginy Kincaidové, sukuby ze Seattlu, není ani zdaleka tak exotický. Pracuje v knihkupectví a její šéf je poměrně nesnesitelný uťáplý chlap. Nesmrtelní přátelé si z ní nepřestávají dělat legraci kvůli jedné její dávné proměně. A nejhorší ze všeho je to, že si nemůže vyjít na rande, aniž by z dotyčného muže nevysála život. Ona by přitom dala všechno na světě za to, kdyby se směla dotknout slavného a neodolatelně krásného spisovatele Setha Mortensena! Snění o Sethovi však bude muset počkat, protože ve světě nadpřirozených bytostí se začíná dít cosi podivného… a velmi nebezpečného. Georgina se proti vlastní vůli stává aktérkou souboje mezi dobrem a zlem…

Proč: Trochu delší dobu jsem přemýšlela jestli je Trápení opravdu moje neoblíbená kniha. Knih, které nemám ráda nebo mi prostě nesedly je hodně, ale první, která mě napadla byla tahle. Richlle Mead měla u čtenářů docela dobrý ohlas, a hodně jich dychtivě čekalo na další díl této série, avšak mě si nezískala. Nejspíš mi nesedl zrovna příběh o sukubě, bytosti která vábý muže jen proto, aby z nich pak vysála energii. Nebo to mohlo být taky jednoduchostí příběhu... Každopádně Trápení mi nesedlo a na další díl se nechystám. 

Četli jste tuto knihu? A co na ni říkáte?

odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!