25. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 12

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 12
Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život

kniha: Les rukou a zubů
autor: Carrie Ryan
díl: první
série: Les rukou a zubů

proč: Teď jsem trochu mimo. Samozřejmě, že existují knihy, které jsou mému životu nějakou malou částí podobné. Vždy jsou ale hlavní hrdinky úplně jiné nebo něčím jiné jako já. Když nad tím tak přemýšlím tak bych klidně mohla říct, že můj život představuje kniha Les rukou a zubů- samozřejmě nemám matku zombie ani nejsem nějak řízená Sesterstvem ale když si to nějak domyslím, tak by to mohlo fungovat. Zombie by znázorňovali strach, který pořád z něčeho pociťuju. Ať už je to písemka ve škole nebo něco v soukromých vztazích... Dále je Mary uvězněna že? Ve vesnici a všude kolem ní jsou ploty. Mně zase přijde, že jsem pořád na tom samém místě a mám pocit jakobych nedělala nic jiného než chodila z bodu A do bodu B a tak dokola. Jsem člověk, který je nestálý a dychtí po změnách. 
Taky mi některé knihy připomínají události tohoto týdne, kdy jsem se ptala rodičů jestli smím na jednu párty u kamaráda a oni hned začali mluvit něco o tom, že až budu mít lepší známky a... znáte to. (:D) Prostě jsem si v té chvíli připadala jako v nějaké knize, ke které bych řekla snad jen "tohle vážně rodiče dělají? Mně se to teda nikdy nestalo." Nemůžu říct konkrétní knihu ale rozhodně znáte nějakou kde je takováhle scénka...

odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!