29. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 16

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 16
Nejdelší kniha, jakou jsi kdy četl/a

kniha: Brisngr
autor: Christopher Paolini
díl: třetí
série: Odkaz dračích jezdců

proč: Není dobrá otázka proč ale spíš jak jsem se k té knize dostala. Na vánoce jsem dostala knihu Eragon, kterou jsem si přečetla a tato série mi hned padla do oka. Okamžitě jsem si chtěla přečíst druhý díl Eldest a poté jsem se dostala k Brisingrovi. Až teď jsem si uvědomila, že to byla nejdelší kniha co se týče stránek. Pokud bych ale chtěla mluvit o knize která byla pro mě nejdelší co se týče pocitu, tak by jsme tady byli trochu delší dobu...

odkazy: obrázek


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!