26. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 13

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 13
Kniha, jejíž hlavní postava je ti nejvíce podobná


kniha: Harry Potter a Fenixův řád
autor: J.K. Rowling
díl: pátý ze sedmi
série: Harry Potter


proč: Harryho je v této challenge je víc než dost, ale mě zase jen napadlo něco s jeho souvislostí. Docela dlouho jsem přemýšlela o tom, která postava z knihy mi je alespoň trochu podobná. Myslím a myslím... nenacházím nikoho... Pak jsem si projížděla v hlavě knihy, které jsem četla... zase nic.. a pak jsem se zase vrátila k starému dobrému Harrymu. Nejdřív jsem si tak říkala jaká je Hermiona a jestli mi je trošku podobná. Vzhledem trochu ano ale co se týče jejího zápalu do učení, tak řekněme, že se v tomto směru rozcházíme. Možná kdybych se učila čáry a kouzla tak bych byla jako ona, protože si umím celkem dobře představit svůj zápal do různých druhů magie, ale v reálném světě školu nemám moc ráda...

Následovala další otázka a to jaká je v příběhu další postava, s kterou si alespoň trochu rozumím a napadla mě Lenka Střelenka. (:D) Nejsme si ani moc podobné ale občas beru život jako ona- prostě se to stalo a co dál? (:)) celkově ani nevím jak její povahu vysvětlit ale ty její vlastnosti a různé činy mě k ní spojují nějakým divným způsobem... Takže jsem Lenku dala jako z části podobnou mně a šla jsem dál. Přemýšlím a přemýšlím... A napadla mě Cho Changová! Vážně ani nevím jak jsem se k ní dohrabala ale tak nějak mi připadá, že kombinace jí, Lenky a Hermiony tvoří mě. (:D) Jsem blázen... někdy. Abych se k tomu vrátila- Cho je mi podobná ze tří důvodů/vlastností jsem tichá (a ona tak na mě působí), jsem zamilovaná do Harryho (haha, chápete ne? :D) a jsem dobrá v kouzlení (eh cože? :D). 
Takže tyto tři holky se mi tak nějak podobají. Co k tomu říct? Asi že pokud napíšu knihu, tak budete první vědět jaká knižní postava mě ztělesňuje. (:D)  


odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!