3. října 2012

Co nového?




Znovu zdravím všechny čtenářky a čtenáře! Zase uběhl měsíc a začal další. Měsíc plný pro mě smrtelně těžkých (:D) událostí ve škole. Zase začala denní rutina. Ale měsíc září mě něčím opravdu překvapil- mám osm příspěvků! Wohoo, jsem se zase překonala, ale vážně je zázrak, že jsem měla tolik času sem něco přidat- vždyť to znáte. 
Půjdu ale k věci, začala jsem číst knihu Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti a Hlouběji do Podzemí. Zatím jsem u obou těchto knih na prvních stránkách.
U Sirotčince se fakt bojím, že se budu bát. Ale vážně! Ta obálka mi přímo nahání hrůzu. A ty fotky... Každopádně když jsem brouzdala po vašich blozích, a četla jsem snad samé kladné recenze.  Skoro vždy se u vás změnil názor, když jste přečetli knihu, a většinou k lepšímu. Jak už jsem řekla, hrozně se bojím, že budu nějakým způsobem zklamaná, nebo až trochu moc přehohorovaná (to jsem zase vymyslela nějaké slovo). Ale nevím, doufám, že budu mile překvapená.
U knihy Hlouběji do Podzemí mám zatím docela dobrý pocit, ale uvidíme. Četla jsem jedničku, a trochu mě zklamala tak to tento druhý díl snad zlepší. Ale musím uznat, že jsem se u knihy včera hodně bavila, protože spisovatelé použili takové ty vtipy, které já úplně miluju. Tak se uvidí co se z toho ještě vyvrbí...


Jaký máte názor na knihu Sirotčinec? A na Hlouběji do Podzemí?


Odkazy:

2 komentáře:

  1. Sirotčinec je jedna z mála momentálně vycházejících YA (nebo ne? ) knih, které si opravdu chci přečíst. Slyšela jsem na ni dost pozitivních ohlasů a nějaké fámy o tom, že by měl snad Tim Burton dělat film.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, na obálce je napsáno, že by se měl Burton pustit do filmu, ale jestli to vyjde, fakt nevím...

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!