19. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 07

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 07
Kniha, ze které umíš citovat

kniha: Harry Potter a vězeň z Azkabanu
autor: J.K. Rowling
díl: třetí ze sedmi
série: Harry Potter

Proč: Vždy jsem měla ráda Harryho Pottera (viz. předchozí článek) a úplně nejradši tento třetí díl. Co k tomu říct? Prostě jsem úplně největší fanoušek těchto knih a miluju i filmy, což vysvětluje proč jsem vybrala zrovna tuto knihu. Co vy a Harry?



odkazy:
obrázek

5 komentářů:

  1. Třetí díl mám také nejraději. Ale četla jsem jich jen pět a zatím nemám v plánu číst další.

    OdpovědětVymazat
  2. Dovolím si nesúhlasiť! Ja som najväčší fanúšik HP 8P
    Zbožňujem knihy aj filmy, je to moje detstvo, nemohla som si vybrať na doprevádzanie životom lepšie knihy 8) veľmi ma aj ovplyvnili 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře tak... můžou být dva největší fanoušci HP? :D

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!