23. října 2012

30 Day Book Challenge- Day 10

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 10
Kniha, která změnila tvůj život

kniha: Harry Potter a kámen mudrců
autor: J.K. Rowling
série: Harry Potter
díl: první

Proč: V poslední době vybírám snad pořád jen Harryho Pottera, ale sem se fakt nic jiného nehodí. Budete mi to muset odpustit, ale Harry je prostě skvělý a budu ho sem dávat jak často budu chtít. (:P) Díky Harrymu jsem začala číst a i díky němu vznikl tento blogu, takže budu J.K. Rowlingové nadosmrti děkovat, že mi ukázala svět čar a kouzel- svět knih.





1 komentář:

  1. Ja to mám rovnako 8) ale mne to zmenila 4. časť tejto série, ktorú som videla sfilmovanú a potom som si povedala, že okamžite si idem prečítať knihy - už som mala 4 časti doma len neprečítané (nebola som vtedy moc na knihy, hanba mi) a potom po prečítaní 1tky som uvážila, že fantasy je môj život 8_)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!