27. ledna 2013

Den jako každý jiný

Stejně to nedává smysl, jako někdy
můj život nebo tento článek
Upozorňuji, že neručím za to, jestli vám tento článek nepřinese nic zajímavého a způsobí vám fobii na bíla písmena! 

Ahoj, jak se máte? Dnes je neděle. Jaké zjištění, že? Momentálně teď mám docela čas a chtěla jsem sem hodit nějaký článek, který se nebude týkat knih. Občas tady můžete najít různé tlachy a obrázky zobrazující moji aktuální náladu (Což mi připomíná, že bych mohla dávat každý týden na blog nějaký článek jako "nálado-metr"...? hmmm popřemýšlím) a zrovna dnes mám takovou náladičku brouzdat po internetu a stahovat si nějaké inspirační obrázky. Například jsem objevila na weheartit.com takový úžasný, kvááásný (jo, kváásný :P) obrázek, který bych řekla, že mě ztělesňuje. Nebo co. No já nevím, spíš se mi velice líbil a okamžitě jsem ho hodila do úprav a vzniklo z toho to, co vidíte tady na prvním obrázku. x) Ani nevím, co to znamená, nebo spíše jsem nad těmi slovy nepřemýšlela jednoduše jsem je tam chtěla mít, a tak jsem je tam napsala. Když se na to teď dívám, tak mi to přijde jako úplná blbost ale mám takovou nadbytečnou energii a prakticky mi je všechno jedno. 

Tumblr_mhao7zdpzg1r0i9t4o1_500_large
Už víte, co budete dělat o prázdninách?
Já se vydám na dva týdny do Londýna zlepšit
angličtinu. 
Co se to děje? Ano, správná otázka. Deset bodů pro Nebelvír (Chrabromil). Já vážně nevím, co se to s mým životem děje a ani netuším proč tohle vlastně píšu ale nějakým způsobem jsem vám chtěla zdělit, že mám čtení až až. Vzala jsem to menší oklikou. Nevadí. Je to tak. Mám tady hromadu knih a pořád nějaké přibývají. Na jednu stranu to je skvělé ale na tu druhou strašné, protože s mým šnečím čtením to přečtu tak za sto let. No nic... Máte co číst?

SESTERSKÝ BLOG
Aaach Claire si krásně pohrála
se svým buttonem! 
Jinak již delší dobu plánujeme s Claire nějaké to video- něco na způsob deníku ale nebojte, nebudeme tady tlachat patnáct minut. ;D Jen takové menší infromační video o knihách a našem životě. Zatím se to ale odkládá na neurčito. Jinak víte, že Knižní tajemství je můj sesterský blog? Teda s Claire nejsme sestry ale... podle čeho se vlastně určují sesterské blogy? No to je jedno... prostě jsem chtěla ještě napsat, že plánujeme udělat nějaké meme nebo projekt ale musí přijít nápad, myšlenka. Pokud nepřijde nebo nepřiletí, nic nebude. 

Tumblr_ls2q9cr5w91r3uaqzo1_500_large
Štěňata jsou úplně ňuňuu
Hohohoo tak na blogu se nám to trochu rozjelo. Díky soutěži se počet GFC čtenářů hodně zvýšil a nyní tady je přihlášeno 104 lidí díky čemuž taky skáču a jásám. V soutěži je celkem 48 účastníků- velké, ohromné číslo. To jsem nečekala, díky lidi! :)* Když už jsem u té soutěže, určitě si možná pamatujete, že tam byla otázka "co si představíte pod názvem Jste to, co čtete?"- budu muset připravit nějaký článek protože ty odpovědi jsou úžasné! :D Nebudu nikoho jmenovat ale jen sem přidám pár vašich odpovědí, které mě nejvíc pobavily nebo ty, které mají největší hloubku a zamyšlení. Když jsem u článků, tak se musím přiznat, že jsem tak líná a nenapsala jsem poslední část Zimního dumání. Je mi to líto ale stejně bych se nejspíš opakovala. Nebo spíše bych napsala něco podobného jako ostatní blogeři i když je pravda, že máme všichni docela odlišné názory. To je jedno. (No, to jsem teda zvědavá, co z toho článku vykvete *dnes jsem už 3x napsala na něco, že to vykvete*) 

Tumblr_mgkr0jnfhs1s2wzl0o2_500_large
Nevím proč ale když
jsem se podívala
na tento obrázek,
 řekla jsem si
"Takhle to vypadá v mé hlavě".
 Divný co?
Na blogu můžete čekat recenzi na Delirium a Phoenixe spíše tak za týden bych řekla. Notebook mám doma jen od pátku do neděle a jinak se sem dostanu jen na hoďku, dvě. Doufám, že jste si všimli, že jsem změnila celkové uskupení rubrik a archivu. Vše jsem dala nahoru, a že to dalo docela práce. Je v tom celkem systém ale má své chyby a vypadá to trochu líp než když to bylo v postranním panelu.
Teď už nevím, co napsat. Tento článek je takový mišmaš koktejl s příchutí nedělního zhrození ze zítřejší školy. Doufám, že nejste v šoku jak přeskakuju z jedné myšlenky na druhou a doufám, že se máte famfárově



Pac a pusu vaše...

5 komentářů:

  1. Hohohó! Já nebudu mít fóbii z bílé! :D Koukám, že si taky pěkně vyhráváš s textem! (myslí to různě barevně podtrhávané slova) Taky to někdy dělám, ale spíš v recenzích. :)) Gratuluji ti k těm stalkerům! A na vaše videa s Claire se těším, alespoň mi budete zpestřovat nudné dny školy. ^.^ Doma mám taky hromadu knih, které na mě koukají z mém prťavé knihovny, a žadoní o přečtení. Já teda čtu rychle, jak jen to jde, ale notebook a blog mě furt nějak rozptylují. Asi nám budu muset odpojit wifi-nu! To mě sestra požene.. :D Hohó! Hlavně nezapomínejme na to>>> "Že jsme to, co čteme!" *vzpomíná na svůj inteligentní názor* :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co já bych za hromadu knih na přečtení dala? =D (teda teď si užívám chvíli klidu, ale stejně doufám, že to dlouho nevydrží =D) .. Na videa se taky těším, doufám, že se někdy najde čas a pohneme se přes naše nepovedené záběry, které jsme zkoušely =D (ty ale na konci videa nesmí chybět! =D).. Taky bych potřebovala vypnout wifi-nu, už kvůli tomu, abych pohnula s tím, čemu říkám kniha ('to co píšu') =D.. Jinak se mi líbí jak si (obě) vyhráváte s textem.. Já když píšu recenzi, tak jsem ráda, že jí napíšu, navíc už delší dobu přemýšlím o přechod k jinému hostingu.. A také vám (oboum =D) držím palečky, ať s epřes ty knížky dostanete a hlavně, ať vás baví ;) =D .. Jste to, co čtete =DD

      Vymazat
    2. Erný: Hohoo no ty barvy a podtrhávání už nějaký ten čas provozuju. :D Díky a s tou wifinou- asi bych to nepřežila i když připouštím, že by se moje konto čtenáře zvýšilo. :D Tvůj názor je super, tak... zábavýńý :D
      Claire: Hele ještě ti půjčím ty moje knihy a pak budeš mít co číst. Jen musíš mít trpělivost. :D Týýjo, nechoď jinam. Blogger je nej! :D a musíme vymyslet nějaké datum na to video. :D

      Vymazat
  2. Super článek! Musím říct, že v tom hodně poznávám svoje myšlenky (třeba dnes byl takový divný den).. Ale držím ti palce, ať se 'prokoušeš' přes tu hromadu knih a můžeme začít vymýšlet to meme (nebo projekt?).. Jinak to video prostě někdy musí vyjít! Když to nejde teď, půjde to třeba za měsíc, ale hlavně ať zvládáš školu ;)... Jinak děkuju za zmínění ve článku =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!