8. ledna 2013

Úryvkové úterý (5)

Toto úterní meme pořádá AliPeli. Úkolem je každé úterý napsat úryvek z knížky, kterou zrovna čtete nebo jste dočetli.

"Bylo mi nanic, a navíc jsem si uvědomovala, že jsem nejen ztracená a nahá někde v lesích, ale že jsem nahá v lesích kousek od civilizace. Kolem mě líně léně bzučely mouchy. Zvedla jsem se a rozhlédla se po okolí. Hned za stromy prosvítala zadní stěna několika nevelkých domků. U nohou mi ležel potrhaný černý pytel na odpadky a kolem se válel jeho obsah. Podezřele to připomínalo cosi, na čem jsem si dost možná pochutnávala k snídani, ale nechtělo se mi o tom přemýšlet."


Úryvek byl vybrán z knihy Splynutí od Maggie Stiefvaterové. Vydalo Argo v roce 2011.


2 komentáře:

  1. To by som si chcela prečítať, asi viem, kto je ten vlk v úryvku 8D ale len 1. časť mám za sebou 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!