3. ledna 2013

Bylo nebylo (5)

Toto čtvrteční meme pořádá Kath.
Cílem je napsat první větu z knihy, kterou zrovna čteš.

Summer (Krásní mrtví #3)
-Eden Maguire
"Kdo rozhoduje, co je normální, a co ne?" 

6 komentářů:

  1. :O Krásní mrtví! Tuhle sérii si musím hned teď přečíst :D

    OdpovědětVymazat
  2. ach, Summer už strašne chcem! 8)

    OdpovědětVymazat
  3. ach, summer. z celej série sa mi táto kniha páčila najviac. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se z celé série líbí nejvíc její obálka. Tak doufám, že mě nesklame. :)

      Vymazat
  4. Tak mi připomínáš, že bych se konečně měla podívat na Jonas a Eragona a vrátit ti ty knihy =D ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD to je v pohodě- já mám taky ty tvoje takže jsme si kvit. :D *hlavně je neházej z okna :P :D

      Vymazat

Děkuji za každičký komentář!