15. listopadu 2012

Recenze: Hořkosladký život

A jak se lidé mění...

anotace: V závěrečné knize losangeleské trilogie je Jane Robertsová už opravdová celebrita. Po první sezóně v reality show se něčemu přiučila a teď se pokouší obklopovat jen lidmi, o kterých ví, že ji mají rádi pro ni samotnou… Pak se ale objeví Caleb, její kluk ze střední školy, a Braden, tajná láska z L. A. A když se všechno vymkne kontrole, Jane zjistí něco opravdu šokujícího. Něco, o čem si myslí, že definici „reality“ navždy změní...

autor: Lauren Condrad
vydalo: COOBOO
v roce: 2012
celkem: 250 stran
série: L.A. Candy
díl: třetí ze tří
originál: Sugar and Spice

menší shrnuté děje: Jane se konečně odpoutala od úžasného ale přesto opilého Jesseho. Avšak za rohem stojí její stará láska- Caleb. Vše začíná být tak sladké, přesto se Jane pořád něco nezdá. Navíc je tu ještě Branden, do kterého je asi zamilovaná. Cítí ale on to samé? Navíc Madison má velké plány, které se Jane moc líbit nebudou. Vše ale začne dost překvapivě protože Madison zjistí kdo se schovává za jejím neznámým vyděračem. Scartett čekají také velké změny- bude se konečně muset rozhodnout mezi show a svým snem.

moje pocity, dojmy: Konečně (!!) jsem se dostala i ke třetímu dílu L.A. Candy Hořkosladkému životu. Tak jediné co můžu jistě říct je, že mě kniha vůbec nezklamala. Bavila jsem se a bylo milé sledovat příběh Jane i Scarlett.
Od knihy jsem čekala, že bude taková už nudnější, protože jsem si neuměla představit další díl. Možná takový už konečný a nijak překvapujicí. To jsem se trochu spletla. Autorka si skvěle pohrála s příběh i novými zápletkami. Někdy mě dost šokovala- v dobrém slovasmyslu. Myslím, že mě kniha vůbec nikdy nenudila a byla taková ta hezká holčičí plná problémů s kluky, focením a hádkami. L.A. plná paparazzi, fanoušků a kluků, kteří Vás balí na každém kroku. I to si musela Jane prožít.

Postavy v tomto díle se mi líbily úplně nejvíc z celé série. Scarlett se opravdu hodně zvyditělnila a přišla mi taková super. Miluju jejího kluka a cítila jsem s ní když se dostala do taaak zapeklité situace. (:D) Já bych fakt nevěděla jak vše vyřešit a jen bych všechno zpackala. Jane začala být rozumná a dospělá. Dělala zásadní rozhodnutí a na konci knihy mě opravdu hodně překvapila.  Madison se konečně začínala vzpamatovávat a dopadla jak dopadla. Její příběh mi přešel takový klasický a tolik patřící do téhle knihy, že mě to až zaskočilo. Akorát Gaby mi bylo trochu líto, protože pro ni se vše měnilo trochu horším směrem. Její tisková mluvčí byla hrozná a Gaby byla nejdřív dost hloupá. Pak se ale vše zlepšilo i když nevím jak její příběh bude po této knize pokračovat. Možná dobře, možná hůř. Avšak jsem ji vždy měla takovým nějakým způsobem ráda.
V knize nemáme žádný začarovaný trojúhelník plný lásky a nerozhodnosti. Je tady sice Jane, která má na výběr více kluků ale její život na mě působil dost opravdově. Nebyla v přímé zamilované trojici protože ona nejdřív chodila s jedním a pak se to vše zamotalo a ona se vrátila k druhém což Vám neříká nic. (:D) Každopádně tím chci říct, že kniha nebyla stereotyp a rozhodně Vás překvapí víc než první a druhý díl. I když se musím přiznat, že na předchozí díly si zas až tolik do detailů nepamatuji, přesto píšu, že třetí díl je prostě nejlepší.
na závěr:
Na závěr Vám snad jen knihu velice doporučím. Pokud jste ještě nečetli ani první díl, tak honem to napravte! Série je taková milá a dost zapeklitá. Přesně pro holky a proto ty co mají rádi zápletky plné holčičích trablí. Pokud Vás nenalákala moje recenze, tak se podívejte na obálku knihy. Je vážně sladká.

moje hodnocení:
4,5/5

Na zajímavé video se můžete podívat ZDE.