11. listopadu 2012

30 Day Book Challenge- Day 25

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 25
Oblíbená kniha, kterou jsi četl/a ve škole


Twilight saga
Celou sérii Stmívání jsem četla ve škole, v autobuse a samozřejmě doma. (:D)
Pamatuji si jak jsem ten příběh hltala a bylo to skvělý. 
Ve škole sice moc stránek nepřečtu (většinou jeden řádek :D), protože tam je hluk a pořád se něco děje, ale tato série je výjimka. Bude to asi tím, že jsem chtěla strašně vědět jak to bude s Bellou, Edwardem a Jacobem a až po přečtení jsem se podívala na filmy. Proto je pochopitelné, že jsem knihy četla strašně rychle.
Taky jsem si teď vzpomněla, že jsem Rozbřesk dočetla zrovna když jsem založila blog. (:D)

odkazy: obrázek

4 komentáře:

  1. fu u mňa je to už 4 roky čo som 1. krát čítala Twilight 8D a potom stále dokola a dokola 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Máš uplně úžasný vkus na knihy. :D téměř všechno co jsi tu doporučila jsem četla, nebo se na to chystám. :D Miluju tvůj blog :))♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!