10. listopadu 2012

30 Day Book Challenge- Day 24

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 24
Kniha, ve které je tvá oblíbená scéna

kniha: Přebyteční
autor: Gemma Malley


proč: Tato kniha tady byla už jednou ale já si nemůžu odpustit ji sem dát ještě jednou. Kniha Přebyteční byla jedna z prvních knih, do kterých jsem se zamilovala. Teď bych ji možná četla a řekla si, že co to je. Ale za dávnějších časů jsem do příběhu z roku 2140 byla úplně zažraná.
Moje oblíbená scénka byla, když se Petr a Anna poprvé políbili. Přišlo mi to tak romantické a měla jsem takové pocit "aww". Bylo to moc super a na knihu budu vždy vzpomínat v dobrém. (:))


odkazy:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!