1. listopadu 2012

30 Day Book Challenge- Day 19

Tato challenge (nebo také meme), kterou vymyslela Kacennnka z blogu Kacennnka's library, se přidává každý den po dobu 30- ti dnů. Zveřejňují se příspěvky na daná témata, která můžete najít zde.

Day- 19
Kniha, která tě změnila

Myslím, že snad všichni znají sérii Stmívání- Twilight saga. Už jsem ji tady víckrát vzpomínala a teď mě napadají jen dvě série knih, které mě nějakým způsobem změnili. První je Harry Potter. V této challenge o něm píšu pořád. Možná to je nakažlivé tak se radši držte dál. Díky němu jsem začala mít fantazii. Chtěla jsem umět kouzlit a chodit do školy v Bradavicích. Ale Harry Potter není jediná kniha, díky které jsem se nějakým způsobem změnila. Myslím, že mě docela ovlivnila již zmiňovaná série Stmívání. Když jsem četla první díl poprvé, měla jsem pocit takový temný a zvědaví. Chtěla jsem si velice hned přečíst další díly ale ty na mě nedolehly tak jako první díl. Když už jsem Stmívání dočetla tak jsem začala být jina. Pořád jsem se po všech tak divné koukala a chtěla jsem být jako Bella (to je už pryč). Začala jsem mít ráda mlhu v lese a celkově víc přírodu, protože jsem si představovala jak mám svého Edwarda po svém boku a chodím tam tak, jak on chodil s Bellou. To období mi přišlo takové pod mrakem. Šedivé a hlavně divné. Byla jsem tak trochu posedlá tím filmem což se mi už dlouho nestalo... 

2 komentáře:

  1. 8D aj ja som bola dosť na vetvy z Twilightu...kamoška mi to stále odporučovala a ja stále nie a nie a potom som si povedala, čo stratím?, tak som si kukla film a na druhý deň som si kúpila knihu a film dokolečka som kukala jak blázon 8D a do knihy som sa nakoniec úplne zbláznila 8P
    O Harry Potterovi ani nehovorím, to mám prečítané, popozerané aj tisíc krát, naspamäť viem repliky a kompletný dej, to ma prinieslo do sveta kníh 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!