23. ledna 2012

KŘÍDLA- APRILYNNE PIKE


Patnáctiletá Laurel se přestěhuje se svou matkou a otcem do Crescent city kde si koupili dům a knihkupectví. Laurel začne chodit do školy kde se seznámí s Davidem ( co vám budu říkat- Laurel je krásná a tento kluk se do ní zamiloval) , stanou se dobrými přáteli. Jeden den se však Laurel probudí a... má na zádech bouličku- nejdřív si myslí že to bude jenom ošklivý pupínek ale když se začíná zvětšovat, dívka si uvědomuje že něco není v pořádku. Taky nabylo začaly jí totiž na zádech růst květi které připomínaly křídla- voňely nádherně a vypadaly úžasně. Laurel začne chápat že není člověk, ale co by teda mohla být?

,, Úžasný debut"- Stephenie Mayerová

Můj názor: 
V této knížce mi nechybělo vážně nic. Byla romantická, nebezpečná, kouzelná a četla se velice rychle! Nikdy by mě nenapadlo že by někdo napsal knížku o vílách v jiným světle než jsou vždy povážovány- vystižná slova na druhé straně obálky " možná se změní váš pohled na víly" ano ted si je nebudu představovat tak jako předtím :D. Obálka je velice pěkná a myslím že se povedla. Musím ještě jednou říct že knížka se čte velice rychle- autorka nepopisuje nudné chvíle a tak vás baví čtení až do poslední stránky.



3 komentáře:

  1. To je dobře, protože jsem ji objednala do soutěže, do které se můžeš zapojit ;))
    Ale nikomu neříkej, co je jedna z cen :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, zase jsem napsala něco, co nedává smysl už od začátku..:D
      No, že je dobře, že je tak chytlavá, a že není nudná.. Na to je ta moje reakce:D
      Pardon za spam..:D

      Vymazat
  2. :D Rozhodně se velice ráda zapojím do soutěže. Nikomu nic nevykecám a ty komentáře jsou v pohodě. ;D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!