28. ledna 2012

ON MY WISHLIST

Toto zahraniční meme od Book Chick City je od toho, aby člověk vždy jednou týdně napsal nějakou tu knížku kterou by si chtěl opatřit.

THE DEAD- TOSSED WAVES- Carrie Ryan
První z knížek jsem si vybrala Vlny zmítané smrtí. Proč? No protože Les rukou a zubů se mi strašně moc líbil a proto si musím přečíst i další díl. Říká se že je dokonce lepší než předchozí- v tom případě CHCI! :D
anotace:
Příběh o nebezpečném lese rukou a zubů který pokračuje no tentokrát ne o mladé Mary ale o její dceři Gabry, která žije ve městě mezi nebezpečným lesem a oceánem. Nebezpečí je neustálé a každému hrozí  kousnutí nečistých kteří lační po krvy a masu člověka....
 P.S. zatím není známo kdy knížka vyjde (možná jsem to jen nenašla- i to je možný ;D)

PÁD(andělé1) - Lauren Kate
Jo já vím, jsem trochu zaostalá co se týče četby novinek... Ale pořád se nějak nemůžu k tomu Pádu  dostat! Knížka vypadá fakt dobře, zajímavě - no prostě úžasně! :P
anotace:
Luce je poslána do internátní školy pro problémové mladisté. Nejdřív školu nesnáší a hnusí se jí ale pak uvidí Daniela Grigoriho, který ji pořád někoho připomíná. Daniel ale zřejmě nechce mít nic s Luce společného- a dává to jasně najevo. Luce se ale nevzdává! Přitahuje ji, a ona musí zjistit co za tajemství skrývá...

2 komentáře:

  1. Mně se tedy Pád moc nelíbil a celkově mě hodně zklamal :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Pád je v pohode kniha,ohodnotila som ju 4 hvuezdičkami :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!