19. ledna 2012

TOP TÝDNE

 Spousta blogů má článek" Top týdne" a já jsem se rozhodla nějaký ten TOP občas vypsat. Přemýšlela jsem o čem bych mohla napsat a jako nejlepší nápad mi přišly novinky ze světa knih aneb co si určitě plánuju přečíst v roce 2012.


Pád ( Lauren Kate)
Je jedna z knížek které chci moc moc číst ale bohužel mám dalších spoustu knih čekající až je přečtu. Obálka je úžasná
 a hned mě zaujala! Příběh o dívce která umře je tajemný- po takových knížkách já prostě dychtím...

Ztracený svět v Podzemí (Roderick Gordon a Brian Williams)
V poslední době se v mém okolí pořád mluví o Podzemí. Hodně lidí to chválí- někteří se dokonce z toho příběhu mění ;). Rozhodla jsem se ho sem napsat protože již delší dobu si ho chci přečíst. Knížka není moc veselá- vlastně vůbec! Tajemná putování pod zemí vás zlákají taky, až jednoho dne zmizíte z tohoto světa...


Temná Akademie Vyvolení (Gabriella Poole)
Další knížka kterou bych si chtěla přečíst. Název zní tajemně ( ostatně to je tajemná akademie) a já jsem se chtěla dozvědět o této knížce víc: Příběh se odehrává ne škole, škole která není jako káždá- je výjimečná! Darkova akademie se každý nový semestr stěhuje na nějaké další úžasné místo, v této škole studují jen inteligentní a krásní mladí lidé. Jednou ze studentek je Cassie Bellová která se o škole dozvídá různá tajemství...


Další novinky které mě zaujali ze světa knih najdtete na " novinky 2012" kde budou pořád přibývat nové knížky s datumem vydání ;)





1 komentář:

  1. :D :D :D "Někteří se dokonce z tohoto příběhu mění" :DDDDDD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!