18. ledna 2012

PRO VÁS

Dostala jsem prosbičku abych navrhla pár knížek podle své oblíbensti nebo podle toho jak mě zaujaly. Řekla jsem si že to tak špatný nápad není a rozhodla se představit můj šuplík s knížkami které jsem si oblíbila! Rozhodovala jsem se poňekud dlouho než jsem usodila jak budou knížky popořadě, ale nakonec jsem se dohrabala k tomuto obsazení:

               
Jako první bych tedy doporučila Les rukou a zubů který je plný temnoty, nebezpečí, lásky a snu o svobodě! Moc se mi líbí taky obal knížky ale i stran kapitol které jsou ozdobeny rostlinami. " Uteč než tě les pohltí..."

Druhou VELMI dobrou knížkou jsou Přebyteční kteří u mně mají druhé místo. Obálka je barevná a moc mě ani nezaujala- nemám moc ráda takhle kreslený obrázky ale příběh je úžasný! S lehkým romantickým nádechem a bohatým příběhem jak  dvě děti utečou do neznámého moderního světa kde na ně číhá nebezpečí. Příběh se odehrává v budoucnosti což je pro čtenáře jako já velice čtivá knížka.

 Pro fanoušky filmu Narnie doporučuju (ale samozřejmě i pro ostatní) knížku Čarodějův synovec kde se dozvíte spoustu věcí před příchodem hlavních hrdinů filmu! Obálka je zajímavá a když jsi přečtete obsah knihy pochopíte i co znamená- každá z Lewisových hlavních stran knížky má svůj důvod. Možná vás tahle knížka zaujme natolik že si budete chtít přečíst i ostatní Letopisy Narnie.

Ti co mají rádi upíry a vlkodlaky si určitě zalíbí novou knížku Odstíny života od Lucie Adamové. Hlavní hrdinka je silná a krásná ale né vždy se dějě vše podle jejich představ! Celou knížku doprovází dobré a vychytané hlášky ( mně se nejvíc líbily ty Mattovi ). Obálka je úžasná ach ano hned mě zaujala! "Smrt je jenom začátek.."

Doufám že jsem vám alespoň nějak pomohla k rozhodnutí "jakou knížku číst teď". Kdyby jste měli nějaký dotaz vždy můžete psát do komentů nebo do vzkazníku ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!