15. března 2013

Snové bláznovství (4)

Toto meme (nememe) pořádá Abyss. Cílem je napsat a dát vědět o svých snech.


Angličtina
Tumblr_lkv7xcysjj1qf8w6mo1_500_large
Hah, no chtěla bych umět mluvit perfektně anglicky. Samozřejmě i psát a číst.... Kdybych uměla anglicky už teď, tak jak chci, tak bych mohla být úplně v klidu, kdybych třebě cestovala do Ameriky, nebo zrovna přes prázdniny pojedu do Anglie a docela se bojím, že nebudu rozumět rodině, u které budu 14 dní přežívat. :D Každopádně jsem také přemýšlela nad tím, že pokud bych uměla skvěle anglicky, tak bych mohla psát anglicko-český blog, což znamená, že bych napsala třeba recenzi v angličtine i češtině v jednom článku. :)


A co vy?

4 komentáře:

  1. Tiez by som chcela vediet dokonalo anglicky ;) a zavidim ti to anglicko, aj ja chcem! :D

    OdpovědětVymazat
  2. úplne si vystihla aj môj sen. Ja by som k tomu ešte pridala francúzštinu a taliančinu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj by som lepšie chcela vedieť po anglicky, normálne konverzovať a aby som sa nebála rozprávať alebo písať si po anglicky a nekontrolovať pritom všetko v google traslatori 8D

    OdpovědětVymazat
  4. No, s mojou angličtinou som celkom spokojná, dokonalá nie je, ale zatiaľ mi to stačí a mám tendenciu k zlepšovaniu.:D (Tak, som na anglickom bilingválnom gympli a už predtým som v nej veselo čítala...) Chcela by som ale vedieť plynulo aj nejaký iný jazyk.:3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!