3. února 2014

Vítěz giveaway! :)

Je to tady. Soutěž o první díl Hunger games se končí a vítězem se stává Lucy268 (...r268@seznam.cz). Gratuluji! :) Budeš muset odpovědět do tří dnů, jinak losuji jiného soutěžícího.

Tahle giveaway byla snad největší zatím na tomto blogu. Bylo celkem 443 vstupů- odpovědí. Jsem moc ráda a doufám, že v příštích soutěžích bude podobná účast! :)


a Rafflecopter giveaway


A jaké byly vaše odpovědi na otázku: 
"Co by tě jako první napadlo, kdyby ti řekli, že musíš jít do arény, ve které budeš zabíjet úplně neznámé lidi?"

Untitled. |
  • Nenapadlo by mě nic. Já bych se automaticky složila k zemi. Neumím si představit, že bych musela jít do arény. Asi by mě napadlo, že je konec. Že prostě umřu a nemůžu s tím nic dělat.
  • "Nie, nie, nie, ja tam nechcem ísť!! Mamíííí vysvetli im to!!" :DD
  • Asi bych utekla při nejbližší možné chvíli. Neuměla bych si představit, že ty lidi masakruju. Na to jsem moc mírumilovný tvor. :D
  • "Are you fuckin' kidding me?" (Tahle odpověď se mi osobně nejvíc zamlouvala :D)
  • Asi bych se psychicky zhroutila. :)
  • Tak to zní jako.. výzva! :O
  • "To je snad sen." ;D
  • Tri slová: Ja . To . Nechcem!
  • "Nikdy!"

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!