23. srpna 2012

Prázdniny s knihou (3)

tento projekt vymyslela Verča

Po delší době jsem zase na počítači a přináším skvělý projekt od Verči, jehož úkolem je vyfotit knihu na nějakém zajímavém místě. Musím říct, že tento projekt se mi opravdu líbí! :)

Tato fotka byla pořízená když jsem byla na Slovensku u své sestry, která úplně miluje želvy a má už takovou menší tradici, že je má od mala (tedy měla jich už hodně :)). Je masožravá, jako všechny vodní želvy :D, a opravdu kouše. Zdá se, že má ráda knížky. Taky jsem si s nikým jiným nepovídala když jsem tam byla. Chápete ne? :D

Co jsem tedy četla? Jak jistě vidíte knihu od L.J. Smith jménem Tajný kruh(1). Půjčila jsem si ji od sestry, protože měla jen cca 260 stran. Takže jen tak narychlo jsem ji přečetla.

Po Temných vizích(1), což je od stejné autorky, jsem si myslela, že si další knihu od ní nepřečtu. Není to moc moje oblíbenkyně ale vcelku jsou její knihy dobrý. Tajný kruh mě přesvědčila, že umí psát zábavně a zase použila něco z dějepisu...

Konec prázdnin se blíží a já se moc do školy netěším. Snad jen na kámošky, ale jinak, že bych se hrnula do učení, to teda ne. Zatím si užívám poslední dny svobody. :)


2 komentáře:

  1. Taky se mi do školy nechce :-/ Jinak ta fotka je srandovní :) Taky chovám želvy - dokonce tentýž druh jako tvá kamarádky - ale nejspíš knihofilnní sklony nepochytily :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!