9. června 2012

KNIHY V MÝCH MYŠLENKÁCH (2)- LES RUKOU A ZUBŮ

KvMM je knižní výzva (kterou pořádá Abyss z
Knižního nekonečna), jejíž úkolem je zamyslet se nad
Vámi přečtenou knihou a to pomocí několika málo otázek.
Více informací najdete ZDE.



1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
-Tato knížka na mě udělala opravdu velký vzhledový dojem. Hned jak jsem ji uviděla, nemohla jsem ji pustit z očí!

2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
- hororová láska

3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
- utíkejme

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
- Moc postav v příběhu není a s hlavní hrdinkou bych si moc nerozuměla, ale nejspíš mi je bližší než ostatní. Kým bych nechtěla být. Nechtěla bych být ani jedním člověkem na tom světě. Být na ohraničeném území kde mě každou chvíli může někdo zabít a ještě dost brutální smrtí- díky nechci. Nejspíš bych zešílela a uzavřela se do sebe....


5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno pozitivum.
- Opravdu mě dojala láska mezi Travisem a Mary. Byli si souzeni, ale přesto je potkalo takové neštěstí... Knížka mě bavila hlavně díky zvratům a nečekaným událostem.

6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
- Sesterstvo ve vesnici mělo hlavní dost velký úkol. Ochránit sebe a vesničany před nečistými. Snažilo se všechno utajit a tím udělat iluzi světa plného nebezpečného lesa a zombie. Působily na mě opravdu hodně negativně a zle. Ale i díky nim byl příběh ještě víc zamotaný a tajemný.

Hodnocení:
Jak jsem již psala v recenzi, dávám knize 9,5/10 bodů. Protože mě kniha opravdu hodně bavila, už jen kvůli tomu nebezpečí, které z ní přímo vřelo.


1 komentář:

  1. Musím říct, že já na knihu měla dosti jiný názor. Respektive na prvních 100 stran, protože zbytek jsem nemohla dočíst. I mě první zaujala právě obálka, ale ne nadarmo se říká “nesuď knihu podle obali“ :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!