29. června 2012

KNIŽNÍ MYŠLENKY (3)

KvMM je knižní výzva, kterou pořádá Abyss z Knižního nekonečna, jejíž úkolem je zamyslet se nad Vámi přečtenou knihou a to pomocí několika málo otázek.

Dnes přináším knihu, kterou jsem četla před dost dlouhým časem. Objevila jsem tento článek v "rozepsaných" a tak jsem ho sem hned hodila.




Letopisy Narnie- Plavba Jitřního poutníka
C.S. Lewis

NEJVĚTŠÍ ŇOUMA
Pokračování ságy o světě Narnii mě vždy bavil a teď když jsem dočetla čtvrtý díl těchno knih vrhla jsem si i na pátou doufajíc že se dozvím věci které ve filmu nebyly. Jelikož moje nejoblíbenější postava Zuzana v této knížce nebyla musím si vybrat někoho jinýho a asi jedni z nejlepčích postaviček mi připadaly Ňoumivé, kteří byly vždy docela dost hloupý a bály se věcí o kterých si myslely svoje i když to nebyla vůbec pravda. Pobavily mě některé části z knihy jako napříkad když se král Kaspian začal vztekat kvůli cestě ke konci světa, kde bohužel nemohl být. Myslím že se spisovatelem panem Lewisem se nikdy nedočkám větších pocitů než " cítili jak jim byla zima". Tak jako v minulém díle i v tomto mi chybí ta část kde se někdo do někoho zamiluje ( no musím připustit že tu bylo hodně přátelství).

Hodnocení: 8,5/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každičký komentář!