21. dubna 2013

Zasoutěžte si o knihu BZRK!

Na blogu listarna.blogspot.cz je soutěž o úžasnou knížku BZRK! :) Určitě se zapojte!

Jedním z úkolů je poslat Fée fotku knihy, která je vaší srdeční záležitostí.
Já si vybrala knížku, kterou jsem dočetla nedávno, ale nějak ji nemůžu pustit z hlavy, ale přijde mi geniální (svým způsobem :D). Taakže tady je ta fotka. :) A tou knížkou je Hostitel...
Fée jinak přeji všechno nejlepší k narozeninám blogu, i když je to neoficiální a doufám, že bude psát ještě dlouho skvělé recenze! :)

7 komentářů:

  1. Hostiteľ? Vážne? Prečo?
    Nie. Vážne. Prečo? (prosím, veľmi kvetnaté vysvetlenie, lebo tú knihu si trocha kúpiť chcem ale iba trocha lebo ma čakajú dva mraky iných kníh)
    BZRK síce chcem tiež ale či sa zapojím. Skôr nie ako áno. Omrknúť to môžem, iste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se ti líbila série Stmívání, tak tohle je o 100x lepší. Akce, zápletka, láska. Před chvíli jsem o tom psala u Fée:

      "Ono to ani není nějak skvělá kniha, která osloví každého, nebo většinu, ale u mě si vysloužila své místo. Pořád o ní přemýšlím. Moc se mi líbilo, jak Meyerová (ano, napsala ho Stephenie) načrtla vlastností lidí a celkově podstatu toho, jaký člověk je. Ukázala mi, že nejkrásnější část knihy je ta, kde je láska, ať už jakákoli. Ona jednoduše umí psát o rodinné lásce a o tom, jaké pouto mezi námi vytváří."

      Takže by se ti třeba mohla líbit, ono záleží na tom, co máš na příbězích ráda. Mě tedy úplně dostala ta myšlenka lidství, jak ji Meyerová popisuje. Navíc je to dystopie a ty já zbožňuji. :D

      Viděla jsi film? Možná bych se i podle něj zařídila. Pokud by se ti líbil, tak není co řešit, protože kniha je o hodně lepší. :D

      Vymazat
  2. BZRK je skvělá knížka.. ale 100 lidí, 100 chutí :)..
    Přeji ti, ať se ti to s ní podaří a popřípadě, ať se ti BZRK líbí stejně jako mně :)..

    OdpovědětVymazat
  3. O BZRK som počula samé chvály. :) A Hostiteľ je úžasný. Hoci je začiatok mierne ťažkopádny až nudný, od polovice je to skvelá jazda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Jízda to je. Já jsem byla z knihy tak nadšená, že mi nevadily ani dlouhé popisy, nebo ty nudnější části. Hltala jsem všechno. :D

      Vymazat
  4. Určitě se zapojím :)) A krásná fotka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!