7. dubna 2013

(MINI) RECENZE: Splynutí

|Chtěli byste být vlkem?|

autor: Maggie Stiefvaterová
vydalo: Argo
v roce: 2011
celkem: 398 stran
série: Vlci z Mercy Falls
díl: třetí ze tří
originál: Forever


anotace: Závěrečný díl romantické fantasy trilogie. V prvním dílu, který česky vyšel pod názvem Mrazení, oba hlavní hrdinové, Grace a Sam, našli jeden druhého, ve Váhání bojovali za to, aby mohli zůstat spolu. Ve Splynutí je situace ještě vyhrocenější, na vlky jsou pořádány štvanice a životy obou protagonistů se ocitají v ohrožení. Jak se smrt víc a víc blíží, je stále obtížnější neztratit lásku.


600323_549316168434010_1741515283_n_large
ňuňu 
Poslední díl celé série. V poslední době jsou všechny konce tak... nevydařené. Nevím, čím to je, ale doufám, že se to zlepší. Splynutí mělo být úžasné, nepředvídatelné, suprové. Místo toho jsem se dočkala dlouhých kapitol, které jsem měla chuť přeskočit. Řekla bych, že by vůbec nevadilo, kdyby měla kniha polovinu stránek. 

Dlouhé popisy, nepochopitelně vlečoucí (co to?) se kapitoly o tom, jak je jejich situace hrozná. Hlavní hrdinové pořád řešili ty samé věci, ale že by konali hned na začátku? To nee, musíme si počkat, až to všechno praskne. Fakt bomba.

Tumblr_mkte7msnlj1rcb6jfo1_500_largeKnížka má ale i hezkou stránku. Obálka je perfektní. Navíc, kdy jste naposledy drželi knihu, která má hnědá písmena? Na Vlcích z Mercy Falls se mi vždy líbily vlastnosti postav a jak je vlastně autorka popsala a rozlišila. Ke Splynutí bych ještě řekla, že konec byl celkem dobrý, protože jsem utrpěla menší šok ze smrti jedné postavy... pak se ale vše změnilo.

Pokud jste četli předchozí díly, tak Vás asi nepřekvapí, když řeknu, ať si přečtete i tento poslední díl. Zjistíte, jak všechno dopadlo a třeba Vás bude knížka bavit o hodně víc než mě. :) Splynutí dávám dvě hvězdičky z pěti. Je škoda, že jsem zrovna vůbec neměla náladu na něco takového, jako jsou Vlci z Mercy Falls.


2 komentáře:

Děkuji za každičký komentář!