16. listopadu 2013

On my wishlist (20)

Toto sobotní (dneska pro mě nedělní :D) meme pořádá blog Book Chick City. Jeho cílem je napsat knihu, kterou byste si přáli pořídit.

°°°

kniha: Carrie (od Stephena Kinga)



Někdy před dvěma týdny jsem byla v kině na filmu Carrie. Je to horor, který vyprávý příběh o dívce, která má nadpřirozené schopnosti. Její silně věřící křesťanská máma mimochodem docela dost šílená a ve škole ji jaksi většina lidí šikanuje. 

Jak už to tak bývá, Carrie ulítnou nervy a skoro všichni to od ní zchytaní. Musím ale říct, že film má něco do sebe a není to jen bezhlavé zabíjení.

Právě proto si chci koupit knížku. Očekávám, že bude lepší než film a celkově mi dá víc. 

Miluji horory a poslední, který jsem četla byl třetí díl Lesu rukou a zubů (což mi připomíná, že jsem na něj nenapsala recenzi -.-"). A jelikož King píše samé takové hezké večerníčkové pohádky, chtěla bych si od něj přečíst pár knih a začít právě Carrie.

Slyšeli jste o této knížce? :)

4 komentáře:

  1. Aj ja som mala Carrie na wishliste. Raz si ju chcem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Carrie si chci taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. To aj ja chcem. Bola som na tom v kine a vôbec som to neoľutovala. Úžasny film. Moja kamarátka to chce na vianoce, tak mi ju potom požičia :)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem na Carrie viděla jen "trailer" (jak banda herců sedí v kavárně, kde se naštve slečna a ta pak herce začne porůznu odhazovat, či odhazouje předměty, za které někdo někde tahá a ono to lítá všude :D) - mělo to nápad, ale jako na film mě to moc neupoutalo. (Tenhle článek to zvládl líp :D). A od Kinga si chci už dlouho něco přečíst, tak možná začnu tímto :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!