25. září 2012

What's happening?

Zdravím všechny z tohoto zamračeného místa plného zlých šotků, zapomínajících lidí, a hlavně místa, kde je čas vzácností.
Vítejte v mém světě. Určitě jste si všimli (asi), že se tady nic neděje. Jsem z toho úplně zničená, protože mě baví sem psát a sdělovat Vám svoje názory a další. Jenže do mého života se znovu navrátila škola, kroužky a všechno dohromady...
Nezbývá mi žádný čas na blog a je mi to strašně líto, protože pak je tady jeden příspěvek za dva týdny, a to mě ničí. 
Každopádně s tím nemůžu nic dělat- čas si jen tak nekoupím. ;)
Napadlo mi, že bych sem přidala nějaké to takzvané "meme", ale nebylo by to zas až tak meme jako spíš můj týdenní příspěvek. Zamyšlení nad knihou, kterou právě čtu. Bylo by to takové rychlé psaní, prostě sem jen tak nakouknu a napíšu něco, co se se mnou v knižním světě děje. :)
Toto všechno odkládám na čtvrtek, protože i teď jsem tady jen na skok (:D). Co bych Vám ale chtěla ještě zdělit je, že zrovna čtu Smečku od Andrei Cremerové. Musím říct, že se mi zatím kniha moc líbí a baví mě. Nevím čím to je, prostě mi stránky tečou jako voda před očima. Nestačím se divit jak jsem najedou o kus dál. 
Znáte tuto knihu? A co na ni říkáte? :)


2 komentáře:

  1. Miluju sérii o Calle, Shayovi a Renovi :) nedávno jsem dočetla Oběť a pak jsem dlouhou dobu jen tak seděla a přemýšlela nad celým příběhem.. hlavně nad tím, že je už konec..:( každopádně mám všechny 3 díly doma a určitě se k nim nejednou vrátím. Je to krásný příběh :)

    OdpovědětVymazat
  2. Túto knihu mám doma, len som sa k nej ešte nedostala, tak dúfam, že to rýchlo napravím, lebo ma veľmi láka 8)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každičký komentář!